Günlük Fiyatlar

• Eylül €2700
  • Ekim €2200

Yat Hakkında

Gulet Fortuna 2  40 m uzunluğunda, geniş yaşam alanlarına sahip büyük bir gulettir. Ahşap olan teknemizin güvertesi tik kaplamadır. Mavi tura kalabalık katılmak isteyen ailelerin unutulmaz anları paylaşabileceği teknemiz, 16 kişi konaklama kapasiteli olup toplam, 2 master ve 6 double kabin olmak üzere toplam 8 kabindir. Her kabinde duş-wc-ve klima mevcuttur,  teknemizde de balık tutabilir, sörf yapabilir, kanoya binebilirsiniz. Lüks, konfor ve rahatlığı bulabileceğiniz 39 m.lik ahşap yatımız hayallerinizdeki mavi yolculuklar için idealdir.

Fortuna 2 su sporları: 2 adet kano, sörf, ringo, banana.

Tüm kabinlerin ev rahatlığında olduğu teknemiz, tecrübeli mürettebatıyla ve geniş yaşam alanlarıyla siz misafirlerini beklemektedir.

Fortuna 2 Yat :

2005 yılında yapılmış olan Fortuna 2 teknesi 2014 yılında revize edilip şuanki halini almıştır. Uzunluğu 40 genişliği ise 8 m, derinliği  3.50 metredir. Teknede Türk bayrağı dalgalanmaktadır.

Teknedeki maksimum hız 12 mil’dir. Motor gücü 2 x IVECO AIFO 460 HP’ dır jeneratör ise 2 x 32 KWA’dır. Tekne su kesimi 3.9 M’dır. Temiz su tankı 3000 litre yakıt tankı ise 7000 litredir. Elektrik 12 V, 24 V, 220 V’tur. 24 saat boyunca telefon, tablet şarj etme imkanı vardır. Seyir halindeki hızı 10 KN iken maksimum ulaştığı hız 12 KN’dır.

Maksimum 16 misafir ağırlayabilen tekne,  6 double kabin ve 2 master kabin olmak üzere 8 adet kabine sahiptir. Her kabinde duş, tuvalet ve klima bulunmaktadır. Mürettebat ve kaptan için ayrı yaşam alanı ve  kabinler mevcuttur. Teknede mürettebat sayısı 6 tür. Salonda yemek masası, internet, müzik sistemi, televizyon mevcuttur, deniz ve eğlence ekipmanları olarak   kano, olta takımı, snorkele sahiptir.

Detaylar

Tekneyi Değerlendir.

“Fortuna 2” hakkında 18 yorum yapıldı

Rıza Dur

Fortuna guleti ile yapmış olduğumuz mavi yolculuk da bizi tüm hafta rahat ettiren Fortuna ekibine ve tekne sahibi Albatros Yatçılık a çok teşekkür ederiz. Seneye görüşmek üzere
      Rıza D. | From/Şehir : İstanbul

Metin Uca

Yakın arkadaşlarımız ile Fortuna 2 guletinin rahatlığında yapmış olduğumuz mavi yolculuk bizde unutulmaz tatlar bıraktı. tüm ekibe ve teknenin sahibi Albatros yatçılık a teşekkkür ederiz…
      Metin UCA | From/Şehir : İstanbul

Alaattin Kevser

2018 Haziran ayında yapmış olduğumuz tekne turunda seçmiş olduğumuz Fortuna 2 teknesinin hem ekibinden hem rotası hem de Acenta olarak Albatros Yatçılık tan memnun olduğumuzu belirtmek istedik. Teknenin müsait olduğu bir hafta tekrar gelmek istiyoruz.Sevgiler saygılar…
      Kevser Ailesi
      | From/Şehir : istanbul

Bülent Korkmaz

Arkadaşlarımız ile yapmış olduğum mavi yolculukta Fortuna 2 guleti ekibine bize göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz. Yine görüşmek üzere
      BÜLENT KORKMAZ | From/Şehir : İstanbul

Cüneyt Özdemir

Yoğun iş temposundan kaçıp güneye gidip bir koyda sakin bir tur geçirmek istedik ve ne kadar doğru bir karar verdiğimizi gördük. Fortuna 2 guleti hem geniş yaşam alanları hem de mürettebatının sempatikliği ile bizi meshetti. Bu turizmi herkezin görmesi ve bilmesi gerek bizce. En kısa sürede tekrar mavi yolculuk yapmak istiyoruz.görüşmek üzere… | From/Şehir : İstanbul

Taner arı

Tekne kiralamaya karar verdiğimizde oldukça çekimser ve ürkektir.Fakat Albatros ekibi bizi daha ilk görüşmemizde rahatlattı.Mavi yolculuğun başlangıcından sonuna kadar Fortuna 2 guleti ve ekibiyle beraber yanımızda oldular. Çok teşekkür ederiz.Kaptan Serka dan turun aşçımıza gemicilerimize kadar hepsi bizim rahatlığımız için ellerinden geleni yaptılar.En kısa sürede tekrar görüşmek üzere…
      Taner Arı ve ailesi. | From/Şehir : Ankara

metin sevinç

Sn. Albatros Yatçılık Yetkilileri
      Fortuna 2 guleti ile 2018 yılında yılında yapmış olduğumuz tekne turundan oldukça memnun kaldık.Tüm tekne personeli ve Albatros Yatçılık a teşekkür edriz… | From/Şehir : istanbul

İlke Demirci

İlk kez çıkacağımız mavi yolculuk için çok heyecanlıydık. Satış ekibinin önerisiyle Şevket Kaptan guletini tercih ettik. Beklentilerimizin çok çok üzerinde olan bu konforlu guletimizin yemekleri, temizliği hijyen çok iyiydi. Kaptanımız harika koylarda konaklamamızı sağladı. Bu ilk deneyimimiz sorunsuz harikulade geçti.. Minnettarız.. | From/Şehir : istanbul

Rıza Dur

Bülent Korkmaz

BÜLENT KORKMAZ | Şehir : İstanbul

oğuz düzgün

kalabalık bir aile olarak teknede çok rahat ettik herşey çok güzeldi odaların temizliği çok çok iyiydi teşekkürler albatros | Şehir : bursa

Ebral Yontuk

Merhaba mavi tura ilk kez çıktık ve o kadar güzel ve konforlu bir gulet önermişler ki harika vakit geçirdik Kiraladığımız gulet Fortuna 2 guletiydi. Kaptanımız Serkan bey ve mürettebat o kadar çok ilgili alakalıydı ki bize hayalimizdeki gibi bir mavi tur yaşattılar.. Şefimizin o leziz yemekleri mezeleri muhteşem ve Su sporlarıyla eğlencemize keyfimize keyif kattı..:) tekrar geleceğiz hoşcakalın.. | Şehir : Kayseri

Perihan Yılmaz

Muhteşem bir organizasyonla mavi turumuza çıktık bizi ilk satıştan karşılama ve tur boyunca rüya da gibi hissettiren harika ekibe ilk başta teşekkürlerimizi gönderiyoruz.. Biz Fortuna 2 Guletini kiraladık. Konfor genişlik rahatlık yemekler mükemmeldi. Kaptanımız Serkan beyin bizi muazzam güzellikte olan koyları tercih etmesi güler yüzlü ekibiyle eğlenceli coşkulu anlar yaşadık her anımız dolu dolu çok güzel bir mavi tur yaptık. Tekrar görüşmek üzere:)))) | Şehir : Çanakkale